منتظران ظهور
منتظران ظهور

منتظران ظهور

عمومی

نمونه برتر اس ٣٠٠ را ساخته‌‌‌ایم و می‌سازیم/مقابل هر تهدیدی می‌ایستیم


مقابل هر تهدیدی می‌ایستم/استکبار جهانی در گرداب گیر کرده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرلشکر عطاالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (پنج شنبه 19 اسفند ماه) در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دوره‌های بیست و ششم و دهم حرفه ای که در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد، اظهار داشت: ارتقای فکر شما بعنوان مدیریت‌های آینده هرچه با اندوخته و ذخیره بهتری باشد، می‌تواند آینده ما را با شکوه‌تر رقم بزند.
فرمانده کل ارتش افزود: امروزه در جهانی زندگی می‌کنیم که کشورهایی با قدرت‌های پایین، متوسط و برتر در آن قرار دارند.  وی تصریح کرد: شعار استقلال، آزادی جمهوری اسلامی که در ابتدای انقلاب داده می‌شد، امروز تحقق پیدا کرده است.

ه کل ارتش با بیان اینکه امروز داشتن قدرت پایین، متوسط و بالا به خودی خود استقلال بوجود نمی‌آورد، گفت: نیروی انسانی کارامد و متدین مسئله مهمی است که با انقلاب بوجود امد، امروز مسئله اراده اعمال قدرت مهم است.
سرلشکر صالحی افزود: آنهایی هم که به اصطلاح قدرت برتر هستند به جهت اینکه از آن مسیر اِعمال زور استفاده می‌کنند دچار چالش شده اند و امروز می‌بینیم که استکبار جهانی در یک گرداب گیر کرده است و این موجب فروپاشی آن‌ها خواهد شد، اما ما در سایه استقلال و هدایت‌های رهبری با آرمان خواهی و شناخت به سمت رشد و تعالی حرکت می‌کنیم.
وی خطاب به دانشجویان گفت: وظیفه شما این است که ترفندهای نو دشمن را بشناسید و در صف اول بایستید و از انقلاب دفاع کنید.
فرمانده کل ارتش گفت: امروز انگلیس خبیث که وارد منطقه شده است طراحی‌هایی می‌کند که ما به آن تهدیدات نوین می‌گوییم که شکل‌های تازه‌ای دارد، اما تهدید جدیدی نیست. در عراق سوریه و کشورهای شرقی ما که گرفتار این توظئه هستند جمهوری اسلامی به آن‌ها کمک فکری می‌کند.
فرمانده کل ارتش ادامه داد: امروز در همه زمینه‌ها مانند ساخت تجهیزات وارد عمل شده ایم و خود آن‌ها را تولید می‌کنیم و شاید هم ادواتی، چون سامانه اس ۳۰۰ از خارج بخریم، اما نمونه برتر ان را ساختیم و می‌سازیم. در دریا هم عزت داریم و برنامه داریم به همه جهات دنیا برویم.
سرلشکر صالحی در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: بنده به جرات ادعا می‌کنم که این توان را داریم تا در کنار برادرانمان در همه نیروهای مسلح در برابر هر اندیشه تهدید امیزی بایستیم. 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.