منتظران ظهور
منتظران ظهور

منتظران ظهور

عمومی

رئیسی در جمع مردم یزد: فساد اداری، نظام اداری ناسالم ایجاد کرده است


رئیسی

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما معتقدیم که بسیاری از بسترهای فساد اداری را نظام اداری ناسالم ایجاد کرده و این نظام نمی تواند برای مردم عدالت آفرین و کارآفرین باشد. 

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما معتقدیم که بسیاری از بسترهای فساد اداری را نظام اداری ناسالم ایجاد کرده و این نظام نمی تواند برای مردم عدالت آفرین و کارآفرین باشد.  حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی دقایقی قبل در دیدار عمومی با مردم یزد اظهار داشت: ملت ایران از عزت و عظمت بسیار بالایی برخوردارند و هیچکس حق ندارد این عزت را خدشه‌دار کند.

وی خاطرنشان کرد: بزرگانی که این جایگاه را دارالعباده و دارالعلم کردند، با نیایش و عبودیت و بندگی نامشان ماندگار میشود.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: خداوند انسان را عزیز آفریده و هیچکسی حق ندارد ذره‌ای عزت انسان را زیر پا بگذارد و حتی خداوند به انسان اجازه نداده که عزت خود را زیر پا بگذارد.

رئیسی با بیان اینکه امروز ما با مشکلات بسیار زیادی در جامعه روبه‌رو هستیم و باید یک تغییر جدی در این شرایط و وضعیت اتفاق بیفتد، گفت:  واقعاً آیا این وضعیت برای فقرا و محرومین بعد از 40 سال قابل تحمل است و آیا نمی‌توان برای فقرا با همین امکانات وضعیت متفاوتی ایجاد کرد.

وی با طرح این سوال که آیا این شرایط همان وضعیتی است که ما باید همیشه در آن باشیم یا امکان تغییر در آن وجود دارد، گفت: در حاشیه زیارت رئیس جمهور در مشهد به ایشان گفتم که بیشترین درخواست مردم از من، نامه درخواست کار و اشتغال است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: جوان در حال تحصیل کرامتش این است که انتظار بکشد درسش تمام شود، سر کار برود و دست پدر مادرش را بگیرد ولی متاسفانه کار برای آنها وجود ندارد و در بیکاری سپری میکنند.

رئیسی افزود: تنها در همین استان یزد کارگاهها و واحدهای بسیار زیادی تعطیل شده‌اند، این تعطیلی باعث می‌شود که افراد با خجالت به خانه بروند و در روی خانوادهشان نگاه کنند.

وی به ظرفیت‌های بسیار زیاد کشور و استان یزد اشاره کرد و گفت: این ظرفیتها قابلیت این موضوع را دارد که بتواند وضعیت اقتصادی کشور را متحول کند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: در وضعیت فساد اداری هر روز شاهد یک پرونده و یک تیتر روزنامه هستیم که فلان مسئله در فلان بانک و فلان اداره به وجود آمده و یک فساد جدید نمایان میشود.

رئیسی افزود: در سه دهه مدیریت به ویژه در زمانی که در سازمان بازرسی بودم تمام آسیبها را شناسایی کردم ولی متاسفانه آسیب‌شناسی صورت گرفت ولی آسیب‌زدایی از جامعه به وجود نیامد.  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.