منتظران ظهور
منتظران ظهور

منتظران ظهور

عمومی

واکنش قاطع حزب الله به حملات تروریست ها در مرز لبنان و غرب القلمون + نقشه میدانی


حزب الله لبنان

درگیری های در این محور نزدیک به ۳ ساعت ادامه یافت که در نهایت نیروهای جبهه مقاومت توانستند حملات را به طورکامل دفع کنند. در این درگیری ها ۱۰ ن از تروریست ها کشته یا زخمی شدند.     نیمه شب گذشته دهها تن از عناصر تروریستی مستقر در غرب رشته کوههای قلمون ( محدوده مرزی لبنان و سوریه) حملات گسترده ای را برای اشغال مواضع نیروهای جبهه مقاومت در منطقه « فلیطه» ( قلمون فربی) انجام دادند.


در مقابل نیروهای جبهه مقاومت با رصد تحرکات تروریست ها توانستند در گام نخست سرعت پیشروی تروریست ها را کاهش دهند و در ادامه پیشروی های آنان را متوقف کردند.


درگیری های در این محور نزدیک به ۳ ساعت ادامه یافت که در نهایت نیروهای جبهه مقاومت توانستند حملات را به طورکامل دفع کنند. در این درگیری ها ۱۰ ن از تروریست ها کشته یا زخمی شدند.




به گزارش مشرق، نیروهای جبهه مقاومت در ۶ سال گذشته با انجام عملیات های متعدد بیش از ۱۱۳ کیلومتر از مناطق آلوده را در مرزهای سوریه و لبنان از وجود عناصر تروریستی پاکسازی کرده اند و در مقطع فعلی بیش از ۹۰ درصد مناطق مرزی در کنترل جبهه مقاومت است.


 مناطق پاکسازی شده در حد فاصل بزرگراه بین المللی دمشق - زبدانی و منطقه سرغایا و دره الطفیل قرار دارند و در حال حاضر تنها بخش هایی محدودی در غرب رشته کوه های قلمون

در اشغال عناصر تروریستی جبهه النصره و داعش است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.