منتظران ظهور
منتظران ظهور

منتظران ظهور

عمومی

مشخصات جنگنده در راه ایران

اخیرا و پس از سفر سردار دهقان وزیر دفاع ایران به مسکو، یک مقام روس که مسوول صادرات تجهیزات نظامی روسیه است اعلام کرد که ایران و روسیه در سال 2016 قرارداد خرید جنگنده‎های سوخو 30 اس ام را امضاء خواهند کرد.

مشخصات جنگنده روسی در راه ایران +عکس

   ادامه مطلب ...

پروژه جدید علیه پسر ماجراجوی پادشاه سعودی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، "مجتهد" که به دلیل افشای مسائل پشت پرده خاندان حاکم در عربستان هواداران بسیاری را در شبکه های اجتماعی کسب کرده است، در صفحه تویتر خود نوشت: فرزند یکی از پادشاهان سابق، فعالیتهایی را نزد شیوخ (از جمله شیوخ بیداری) برای تخریب چهره بن سلمان آغاز کرده است.
 مجتهد افزود: این شاهزاده، محمد بن سلمان را جوانی ناپخته توصیف می کند که به دلیل سیاستهای ماجراجویانه و جسورانه خود کشور را ویران خواهد کرد.
 "عبدالعزیز الهاشمی" از فعالان مخالف آل سعود هم با ایجاد یک نظرسنجی در تویتر این سؤال را مطرح کرده است که شاهزاده مورد نظر مجتهد کیست. وی در این نظرسنجی از عبدالعزیز بن فهد و متعب بن عبدالله نام برده است.
 سیاستهای خصمانه و جنگ طلبانه محمد بن سلمان، عربستان سعودی را با هزینه‌هایی سنگین و بحران اقتصادی مواجه کرده و این امر باعث نارضایتهای بسیاری در خاندان حاکم شده است.
منبع: العالم