منتظران ظهور
منتظران ظهور

منتظران ظهور

عمومی

قلب T-۹۰ آماده نصب روی «کرّار» شد +عکس

تانک ایرانی

 سیستم پیشران یا به عبارت ساده تر موتور برای ساخت هر وسیله نقلیه یکی از مهم ترین بخش ها حساب شده و به عبارتی قلب تپنده آن تجهیزات به حساب می آید. از هواپیما تا خودرو و کشتی و زیردریایی، طراحی و ساخت موتور را می توان بزرگترین چالش مهندسی پیش روی طراحان آن دانست که البته در بخش نظامی با توجه به شرایط ویژه و نیاز به عملکرد بهتر در شرایط سخت تر، این کار پیچیده تر شده و امروزه معدود کشورهایی در جهان هستند که به کلیه زوایای فنون موتور سازی در حوزه نظامی و تجهیزات مرتبط با نیروهای مسلح تسلط پیدا کرده اند.

بیشتر بخوانید: ادامه مطلب ...

افتتاح نمایشگاه اقتدار پهپادی وزارت دفاع با دستور رئیس جمهور+ تصاویر

افتتاح نمایشگاه اقتدار پهپادی وزارت دفاع با دستور رئیس جمهور+ تصاویر

  امیر هوشنگ کریمیان جانشین مدیر عامل سازمان صنایع هوایی " در آیین افتتاح "نمایشگاه اقتدار پهپادی کشور"که در اصفهان برگزار شد اظهار داشت: این نمایشگاه تجلی عزم راسخ و اهتمام متخصصان و اندیشمندان متعهد حوزه پهپادی سازمان صنایع هوایی نیرو‌های مسلح در راستای پاسداری از امنیت کشور و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل توطئه‌های دشمنان قسم خورده ایران اسلامی است.

 #ارتش


برچسب‌ها: اخبار روزارتش_ رئیس جمهورجمهوری اسلامی ایرانسردار سلیمانی

دیدار فرمانده نیروی دریایی ارتش با وزیر دفاع

  امیر سرتیپ حاتمی در این دیدار با بیان اینکه نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری در چارچوب الزامات دفاعی کشور در عرصه حفظ و صیانت از دریا‌ها گام‌های بلند و ارزنده‌ای برداشته است گفت: با توجه به اهمیت آبراه‌ها در عرصه‌های مختلف امنیتی، اقتصادی و گستردگی تردد کشتی‌های تجاری و نفتکش‌ها؛ تامین امنیت جغرافیای آبی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی ایران جایگاه قدرتمند خود را در عرصه صیانت از آب‌های ایران تثبیت کرده است تصریح کرد: حضور قدرتمند نیروی دریایی ارتش در کنار نیروی دریایی سپاه پاسداران به عنوان تکیه گاهی اطمینان بخش در موضوع مبارزه با هرگونه تجاوز و زیاده خواهی و حفظ کننده قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در دریا‌ها شناخته می‌شود.



امیر صباحی فرد از مواضع عملیاتی یگان پدافند هوایی انرژی اتمی اصفهان بازدید کرد

  امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش به منظور بازدید از یگان های عملیاتی  در منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی حضور یافت.

فرمانده نیروی پدافند هوایی آجا در بازدید از مواضع عملیاتی یگان پدافند هوایی انرژی اتمی اصفهان ضمن ابراز رضایت از میزان آمادگی تجهیزات و نیروی انسانی، با کارکنان مستقر در این یگان عملیاتی گفت‌وگو کرد.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد همچنین با حضور در کوی سازمانی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی واحدهای تکمیل شده را افتتاح کرد.

انتهای پیام/