منتظران ظهور
منتظران ظهور

منتظران ظهور

عمومی

بزرگترین زرادخانه موشکی جهان در کدام کشور است؟+ اینفوگرافی

بزرگترین زرادخانه موشکی جهان در کدام کشور است؟+ اینفوگرافی

 وب‌سایت مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی «‌CSIS» با انتتشار تصاویر اینفوگرافی موشکهای روسیه نوشت مسکو بزرگترین زرادخانه موشکی جهان را در اختیار دارد.

این وب‌سایت تحلیلی با اشاره به اینکه روسیه کنونی وارث زرادخانه عظیم موشکی اتحاد جماهیر شوروی سابق است نوشت:‌ مسکو همچنان بزرگترین قدرت در توسعه انواع موشکها در جهان است و نیروهای راهبردی راکتی روسیه اصلی‌ترین عنصر تشکیل‌دهنده استراتژی نظامی مسکو هستند.

نویسنده این گزارش در ادامه با انتشار تصویر اینفوگرافی انواع موشکهای بالستیک و کروز روسیه و همچنین بیان مشخصات فنی آنها افزود: برنامه نوسازی گسترده روسیه همچنان ادامه دارد و تاکنون انواع مختلف موشکهای بالستیک و کروز با قابلیتهای خیره‌کننده در این کشور ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه روسیه در زمینه تولید موشکهای کروز نقطه‌زن و هدایت‌شونده هم پیشرفتهای چشمگیری داشته است نوشت:‌ مسکو در حال حاضر بزرگترین زرادخانه موشکی جهان را در اختیار دارد.

حمله هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به نوار غزه

 به نقل از المیادین، رسانه‌های فلسطینی از حمله گسترده جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غزه و  انفجار شدیدی در این منطقه خبر داده‌اند.

شبکه تلویزیونی المیادین همچنین گزارش داد: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یکی از پایگاه‌های گردان‌های عزالدین قسام در منطقه الزیتون در نوار غزه را هدف قرار دادند.

شبکه تلویزیونی العالم نیز گزارش داد: نظامیان رژیم صهیونیستی از شروع عملیات گسترده هوایی در نوار غزه خبر دادند.

منابع خبری هلاکت یک افسر صهیونیست در نوار غزه را علت این حملات عنوان کرده‌اند.

انتهای پیام/

ابراهیمی: آمده ام تا با الاهلی نتایج خوبی در لیگ قطر بگیریم

 امید ابراهیمی هافبک ملی پوش تیم الاهلی قطر در نخستین مصاحبه اش با سایت این باشگاه گفت: در سال های اخیر حضور بازیکنان بزرگ و سرشناس فوتبال جهان در لیگ قطر باعث افزایش کیفیت این رقابت ها شده است. من شناخت خوبی از الاهلی داشتم و می دانستم که قبلا بازیکنان ایرانی بزرگی در این تیم بازی کرده اند و به همین دلیل پس از اینکه پیشنهاد حضور در الاهلی به من شد تصمیم گرفتم پاسخ مثبت بدهم و پیراهن این تیم را بر تن کنم.

ابراهیمی در پایان عنوان کرد: با تلاش من و سایر بازیکنان تیم می توانیم با الاهلی نتایج خوبی در لیگ قطر بگیریم و امسال جایگاه بهتری نسبت به فصل گذشته به دست آوریم.

واکنش «بیرانوند» به تمجید رهبر انقلاب از عملکردش در جام‌جهانی!

دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال گفت: ما در جام‌جهانی هر کاری کردیم برای دفاع از وطن، خاک و خوشحالی مردم بود.

واکنش «بیرانوند» به تمجید رهبر انقلاب از عملکردش در جام جهانی ۲۰۱۸ علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال در واکنش به خبر تمجید رهبر انقلاب از عملکرد اعضای تیم‌ملی در بازی‌های جام‌جهانی در دیدار اخیر با هیات دولت که به‌طور مشخص تلاش دروازه‌بان تیم‌ملی را مورد ستایش قرار داده بودند، افزود: «این باعث خوشحالی ماست که رهبر انقلاب از عملکرد ما رضایت داشتند.»


بیرانوند که از سوی کارشناسان بزرگ فوتبال در دنیا به‌عنوان یکی از ستاره‌های تیم‌ملی در روسیه معرفی شده، در پایان اظهار داشت: «من همیشه آرزو داشتم با رهبر انقلاب دیدار داشته باشم و امیدوارم این توفیق نصیب من شود.» 

ادامه مطلب ...

تیم اربابان سلاح نیروی زمینی سپاه به مسابقات نظامی روسیه اعزام می‌شود

تیم اربابان سلاح نیروی زمینی سپاه به مسابقات نظامی روسیه اعزام می‌شود

سرهنگ ابوالقاسم کاظمی سرپرست تیم اربابان سلاح نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه تیم اربابان سلاح نیروی زمینی سپاه فردا به مسابقات نظامیان جهان در روسیه اعزام خواهد شد، اظهار داشت: بخشی از مسابقات نظامی جهان در شهر نیزا در روسیه برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات نظامی و بین المللی روسیه بیش از ۴۰ سال است که برگزار می‌شود و دو سه سال است که سپاه ماموریت پیدا کرده تا در این رقابت‌ها حضور یابد.

سرهنگ کاظمی تاکید کرد: تیم اربابان سلاح نیروی زمینی سپاه شامل بخش‌های توپخانه، پدافند هوایی و سلاح سبک سال گذشته رتبه سوم رقابت‌های بین المللی را کسب کرد و امسال هم با یک تیم قدرتمند در مسابقات حضور خواهد یافت.

سرپرست تیم اربابان سلاح نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه تیم اربابان سلاح نزسا از بین یک مجموعه ۷۰ نفری انتخاب شده، گفت: از بین ۷۰ نفر ۱۸ نفر را به عنوان تیم برگزیده انتخاب کردیم.