منتظران ظهور
منتظران ظهور

منتظران ظهور

عمومی

روزشمار دفاع مقدس (۴ مهر)

روزشمار دفاع مقدس (۴ مهر)

رویداد‌های مهم این روز در تقویم شمسی (۴ مهر)

* جزئیات مناسبت‌های امروز *

• ولادت شهید بهزاد بهمنی (استان بوشهر، شهرستان گناوه) (۱۳۳۶ ه.ش)

• ولادت شهید احمد ابراهیمی (استان مازندران، شهرستان آمل) (۱۳۴۰ ه.ش)

• تشکیل جلسه سازمان کنفرانس اسلامی در مورد جنگ ایران و عراق (۱۳۵۹ ه.ش)

  ادامه مطلب ...

«دفاع مقدس» ریشه در باورهای قرآنی و دینی ما دارد

«دفاع مقدس» ریشه در باورهای قرآنی و دینی ما داردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم خلبان «سعید رسولی» فرمانده پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز، صبح امروز (جمعه) با جمعی از رزمندگان، جانبازان پیشکسوت و خانواده‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار، فداکاری و ایثار شهدا، جانبازان، ایثارگران و به‌ویژه خلبانان و تیزپروازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در ایام دفاع مقدس را بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: اقدام نیروی هوایی ارتش در روز دوم جنگ با پرواز ۱۴۰ فروندی، کاری بزرگ و روحیه‌ساز برای کشور و رزمندگان بود و باعث تعجب جهان شد؛ چراکه آن‌ها تصور می‌کردند نیروی هوایی ما به واسطه تحریم و خروج مستشاران، قدرت عملیات علیه دشمن را ندارد ادامه مطلب ...

گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با شکارچی تانک‌های عراقی/ ‌رزمنده‌ای که هر ۵ دقیقه ۹ تانک‌ را منهدم می‌کرد+ فیلم

گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با شکارچی تانک‌های عراقی/ ‌رزمنده‌ای که هر 5 دقیقه 9 تانک‌ را منهدم می‌کرد+ فیلم

گروه استان‌ها ـ سرهنگ رفیع غفاری معروف به شکارچی تانک در زمان جوانی رکورددار منهدم کردن تانک بود و بعید است که هنوز کسی توانسته باشد رکورد این جانباز عزیز را شکسته باشد. 

ادامه مطلب ...

اسناددست اول عملیات‌های هوایی در«نبردهای فانتوم»/حرف تکراری نزدیم

اسناددست اول عملیات‌های هوایی در«نبردهای فانتوم»/حرف تکراری نزدیم

کارگردان مجموعه «نبردهای فانتوم» ضمن اشاره به تلاش برای دوری از طرح حرف‌های تکراری درباره کارنامه نیروی هوایی در جنگ،تاکید کرد در این مستند اسناد دست اول از عملیات‌های هوایی رونمایی شده است.  ادامه مطلب ...

هزار بسته کمک مومنانه نیروی هوایی ارتش توزیع شد

  صبح امروز همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در رزمایش کمک‌های مومنانه، یک هزار بسته کمک معیشتی در مناطق محروم شرق و غرب تهران و درمیان خانواده‌های نیازمند شناسایی و توزیع شد.

این مراسم با حضور امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیرو، امیر سرتیپ هادیان معاون هماهنگ کننده نهاجا و جمعی از خانواده‌ها و مسئولان برگزار شد.