منتظران ظهور
منتظران ظهور

منتظران ظهور

عمومی

نوکری واقعی اهل‌بیت جامعه را عزتمند و مشکلات را برطرف می‌کند


جمعی از مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها در دیدار جمعی از مداحان و ذاکران اهل‌بیت علیهم‌السلام، سیره و حرکت آن بانوی بزرگوار اسلام در نقش یک رهبر حقیقی و همچنین یک همسر و مادر نمونه را «الگویی کامل برای زن مسلمان» خواندند و تأکید کردند: شاعران خوش‌ذوق و مداحان خوش‌بیان اهل‌بیت باید متناسب با نیاز و وظایف امروز، افکار و جهت‌گیریهای آن بزرگواران را به گفتمانی رایج در جامعه تبدیل کنند. 
ادامه مطلب ...

این مادران نمونه ندارند

جای شهدای مدافع حرم در سال جدید خالی است +فیلم

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سال نو که از راه برسد، برخی مادران و همسران شهید اولین سالی است که عزیزان شهیدشان را در کنارشان ندارند. زنانی که ایثارگرانه فرزندان و همسران خود را برای دفاع از حریم حرم راهی میدان نبرد کردند و برخی حتی جنازه آنها را نیز دریافت نکردند. در کنار آنها هستند مادرانی که سالها چشم‌انتظار رسیدن خبری از جگرگوشه‌های سروقامت‌شان بودند و در نهایت جز تکه‌های استخوان چیز دیگری از آنها بازنگشت.
 
در سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) از طرف شهدای مدافع حرم، روز بزرگداشت مقام مادر و روز زن را به همسران و مادران شهید تبریک می‌گوییم.

سوریه از سرنگون کردن یک جنگنده متجاوز صهیونیست‌ها خبر داد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه پرس تی وی لحظاتی قبل در خبری فوری به نقل از ارتش سوریه اعلام کرد 4 جنگنده رژیم صهیونیستی به حریم هوایی این کشور تجاوز کردند که یکی از آنها سرنگون شد و یک فروند دیگر هدف آتش پدافندهای سوریه قرار گرفت.

تلویزیون الاخباریه سوریه در خبری فوری به نقل از فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح این کشور اعلام کرد: چهار فروند هواپیمای اسرائیلی ساعت 2:40 دقیقه بامداد امروز از طریق آسمان لبنان، وارد آسمان منطقه البریج در سوریه شدند و یکی از پایگاههای نظامی را در نزدیک تدمر، حومه شرقی حمص، هدف قرار دادند. سامانه دفاع هوایی سوریه به این تجاوز واکنش نشان داد و یکی از هواپیماها را در داخل اراضی اشغالی سرنگون کرد و هواپیمای دیگر نیز آسیب دید و در نتیجه دیگر هواپیماها وادار به فرار شدند.

رسانه های صهیونیستی اعلام کردند ارتش سوریه سحرگاه امروز نخستین بار از موشک‌های ضدهوایی اس ای 5 ساخت روسیه برای شلیک به طرف جنگنده‌های این رژیم استفاده کرد.