منتظران ظهور
منتظران ظهور

منتظران ظهور

عمومی

شهر بدون کرونا کجاست؟

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مردم دیار ندوشن از توابع شهرستان میبد در استان یزد، در روز‌های مبارزه با کرونا با یک همبستگی مثال‌زدنی و فعالیت و همکاری همه فرهیختگان و فعالان اجتماعی توانستند نسبت به همه کشور، پیشتاز در قرنطینه شهر و دیار خود باشند و کرونا را شکست دهند.

شهر ندوشن در ۹۰ کیلومتری یزد در این روز‌های حمله جهانی ویروس کرونا خودش را خوب شناخت که چگونه فرهنگ تاریخی این دیار در دفاع از شهر حرف اول را می‌زند و از اولین روز‌های زمزمه تاخت‌وتاز یک بیماری واگیر به‌سرعت شهر در حال آماده‌باش درآمد و ابتدا به صورت خودجوش و مردمی مسیر‌های منتهی به شهر با خاک‌ریز مسدود شد و هر خانه سنگری برای دفاع از شهر شد.

همت و همدلی مردم رمز موفقیت شهر بدون کرونا


آستین همت مسئولان شهر ندوشن در یاری حرکت خودجوش مردم 

ادامه مطلب ...

مرکز آموزش‌های شهید خضرایی خاستگاه پرورش کارکنان متخصص نهاجا است

  امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش از روند پیشرفت پروژه در حال انجام محتوا سازی آموزشی فرماندهی آموزش‌های هوایی شهید خضرایی بازدید کرد.

فرمانده نیروی هوایی ضمن ابراز خرسندی از روند پیشرفت فعالیت‌های صورت گرفته اظهار کرد: امروزه نقش و اهمیت رسانه‌های تصویری بر کسی پوشیده نیست و تبدیل، به روز رسانی کتب آموزشی به فیلم‌های آموزشی اقدامی ارزنده است که می‌تواند هم برای کارکنان جوان تحت آموزش و هم برای کارکنان فارغ التحصیل که در مجموعه‌های مختلف نیرو در حال انجام وظیفه هستند مورد استفاده قرار گیرد.


حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی برای سال ۹۹ اعلام شد

علی دهقان کیا رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی در نشست خبری خود، اظهار کرد:در افزایش دستمزد کارگران، ماده ۴۱ قانون کار دو بند دارد یکی تورمی است که بانک مرکزی اعلام کرده و بند بعدی سبد هزینه خانوار است که هر ۳ گروه دولت، کارگر، کارفرما هنگام تعیین دستمزد باید به این دو بند دقت کنند.

دهقان کیا گفت: بانک مرکزی تورم سال ۹۷ را ۳۲.۱ و سال ۹۸ را ۴۲.۱ اعلام کرده است همچنین مرکز آمار، تورم سال ۹۷ را۲۶.۹ و سال ۹۸ را ۳۴.۸ اعلام کرده است و به دلیل تفاوت این دو رقم اعلامی، باید سبد هزینه خانوار در نظر گرفته شود.

بیشتربخوانید:حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی برای سال ۹۹ اعلام شد( ادامه مطلب ...

 

بالگرد اطلاعاتی تسلیحاتی ایران در میدان نبرد

بالگرد‌های ترابری در جمهوری اسلامی ایران یکی از نیاز‌های اساسی هستند، چرا که موقعیت جغرافیایی کشورمان به شکلی است که نیاز است تا در هر لحظه و هر اتفاقی به سرعت، پشتیبانی هوایی صورت گیرد

در همین راستا جوانان انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر دست به ساخت بالگرد‌های ترابری در رده‌های مختلف زدند و موفق شدند در این عرصه بسیار خوب بدرخشند و تا امروز بیش از ده‌ها نمونه از این رده بالگرد‌ها را بسازند که یک نمونه آن خانواده بالگردی شاهد است.

بیشتربخوانید:بالگرد اطلاعاتی تسلیحاتی ایران در میدان نبرد+ فیلم و تصاویر(ادامه مطلب ...