منتظران ظهور
منتظران ظهور

منتظران ظهور

عمومی

اجازه نمی‌دهیم دشمنان به سبک زندگی ایرانی اسلامی ما خدشه‌ای وارد کنند


معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: ما سبک زندگی ایرانی اسلامی خود را به جلو می‌بریم و به آن افتخار می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم دشمنان به آن خدشه‌ای وارد کنند.

  امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در در آئین تجلیل از منتخبین اولین مرحله طرح قرآنی تسنیم ویژه کارکنان پایور ستاد ارتش که صبح امروز با رعایت اصول بهداشتی و به صورت وبینار (ویدئو کنفرانس) در سالن همایش‌های ولایت ستاد ارتش برگزار شد، گفت: خوشبختانه در بحث اجرای برنامه‌های قرآنی شاهد ابتکار و خلاقیت بسیار خوبی در سطح ستاد ارتش هستیم و در حال حاضر اثراتش را می‌بینیم که تقدیر و تشکر می‌کنم از همه مسئولان امر که این بستر را فراهم کردند.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به اینکه سبک زندگی هرجامعه‌ای نشأت گرفته از فرهنگ حاکم بر آن جامعه است، افزود: در جمهوری اسلامی ایران سبک زندگی از آموزه‌های دینی، قرآن و فرهنگ اصیل ایرانی نشأت می‌گیرد و ما این سبک زندگی را به جلو می‌بریم و به آن افتخار می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم دشمنان به آن خدشه‌ای وارد کنند.

عملیات مشترک هوابرد با تجهیزات مکانیزه هجومی در رزمایش اقتدار ۹۹ نزاجا

سخنگوی رزمایش اقتدار ۹۹ نیروی زمینی ارتش گفت: عملیات مشترک تهاجمی تیپ هوابرد با بهره گیری از تجهیزات مکانیزه اجرا شد.

  امیر سرتیپ شرفی معاون عملیات نیروی زمینی ارتش و سخنگوی رزمایش اقتدار ۹۹ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: تیپ ۵۵ هوابرد نیروی زمینی ارتش در مرحله نخست رزمایش با اجرای عملیات چتربازی و با استفاده از نفربر‌های BMP۲ که برای نخستین بار در جریان این رزمایش به صورت ترکیبی انجام شد؛ طرح‌های عملیات آفندی را اجرا کردند.

وی ادامه داد: نیرو‌های هوابرد در قالب صد‌ها چترباز طی یک عملیات از پیش تعیین شده توسط چندین فروند هواپیمای سی ۱۳۰ نیروی هوایی ارتش با پرش هماهنگ و دقیق در نقاط تعیین شده فرود آمدند و همزمان با بارریزی تسلیحات و تجهیزات نظامی از جمله موتور سیکلت‌ها، موشک انداز‌های ۱۰۷ میلیمتری و توپ‌های ۲۳ میلیمتری در منطقه عمومی رزمایش، با بهره گیری از این تجهیزات اهداف تعیین شده در ساحل را مورد حمله قرار داده و تصرف کردند.

رزمایش اقتدار ۹۹ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در سواحل مکران آغاز شد.

رزمایش اقتدار ۹۹ نیروی زمینی ارتش آغاز شد

 رزمایش اقتدار ۹۹ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز سه شنبه با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی  و فرماندهان و مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح و ستاد ارتش و با شرکت تیپ های هوابرد شیراز، نیروی مخصوص، واکنش سریع و با پشتیبانی نیروی هوایی و به طور گسترده هوانیروز ارتش در سواحل مکران آغاز شد.

این رزمایش با هدف ارزیابی میزان آمادگی رزمی یگان‌های نیروی زمینی ارتش در مقابله با تهدیدها و انتقال سریع نیروها از مناطق سرزمینی به منطقه ماموریت برابر طرح‌های پیش بینی شده آغاز شد و طی آن انواع تاکتیک های خلاقانه بومی به منظور ارزیابی مهارت های چندگانه تیپ های حرفه ای نیروی زمینی ارتش عملیاتی می‌شود.