منتظران ظهور
منتظران ظهور

منتظران ظهور

عمومی

بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز صنعت دفاعی

ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت ۳۱مردادماه روز صنعت دفاعی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، متن این بیانیه بدین شرح است:

۳۱ مردادماه روز صنعت دفاعی نماد خودباوری کشوری است که امروز با اتکا به جوانان متعهد و متخصص به نقطه‌ای از توانمندی رسیده‌که اغلب نیازهای تجهیزاتی نظامی و دفاعی خود را در داخل تولید و بومی سازی کرده و تدبیر راه گشای معمار کبیر انقلاب امام راحل عزیز و رهبر معظم انقلاب اسلامی ( مد ظله العالی )مبنی بر «ما می‌توانیم» را محقق کرده است 

ادامه مطلب ...

سرعت ناوشکن الوند عامل موفقیت این شناور است


سرعت ناوشکن الوند عامل موفقیت این شناور است  به نقل از روابط عمومی ارتش، دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از ناوشکن الوند با اشاره به شرایط سخت اقامت طولانی مدت بر روی ناوشکن در عملیات دریایی گفت: این شناور جزو نخستین ناوشکن‌های پیشرفته کشور بوده و از تجهیزات کاملی برخوردار است.

وی با بیان اینکه مدت زمان ماموریت‌ها با این شناور بیش از ۳ تا ۵ ماه طول می‌کشد افزود: سرعت بسیار زیاد ناوشکن الوند، مهمترین عامل موفقیت این شناور در عملیات و گشت زنی دریایی است.

واکاوی پرونده جنجالی‌ترین جاسوسانی که در ایران لو رفتند + تصاویر

آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی و پیشرفت‌های موشکی و فضایی باعث شد که هر از چندی جاسوسانی حرفه‌ای وارد ایران شده و تلاش کنند اطلاعاتی را که با نفوذ در مراکز حساس جمع‌آوری می‌کردند در اختیار سرویس‌های جاسوسی بیگانه قرار دهند. جاسوسانی که بیشتر آن‌ها یا ایرانی بودند یا دورگه‌هایی که یک رگه آن‌ها به ایران وصل می‌شد. بسیاری از جاسوسانی که توسط سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی دستگیر شده‌اند به دلایل مسائل امنیتی معرفی نشده‌اند، اما برخی از آن‌ها که یا متهم به جاسوسی بوده‌اند و یا جاسوس بودنشان اثبات شده تبدیل به چهره‌های سرشناسی شده‌اند. چهره‌هایی که با برخی از آن‌ها و سرنوشت‌شان در ادامه آشنا می‌شویم. 

ادامه مطلب ...

قدرت مقابله ایران با تهدیدهای آمریکا از زبان مجری ضد ایرانی

قدرت مقابله ایران با تهدیدهای آمریکا از زبان مجری ضد ایرانی + فیلم

فیصل قاسم مجری ضد ایرانی شبکه الجزیره، در یکی از برنامه‌های این شبکه درباره مقابله ایران با تهدیدهای آمریکا، صحبت کرد. 

فیصل قاسم گفت: آیا کم عقلی نیست که به تهدیدهای جدید آمریکا ضد ایراناعتماد کنیم؟ آیا ایران جلوی تهدیدهای اخیر ترامپ ایستادگی نکرد؟ آیا ایران توانایی مقابله با تهدیدهای آمریکایی را ندارد؟ همانگونه که در گذشته با آن‌ها مقابله کرد و بر آن‌ها پیروز شد.   ادامه مطلب ...