منتظران ظهور
منتظران ظهور

منتظران ظهور

عمومی

سازمان ملل با خواسته ضد ایرانی آمریکا موافقت کرد


خبرگزاری فارس: سازمان ملل با خواسته ضد ایرانی آمریکا موافقت کرد

سازمان ملل متحد روز سه شنبه مجوز فعالیت 2 گروه‌ حقوق بشری به ظاهر مردم نهاد آمریکایی متمرکز بر ایران و کره شمالی را صادر کرد. بر این اساس، از این به بعد این گروه‌ها حق سخنرانی و شرکت در جلسات شورای حقوق بشر سازمان ملل و دیگر نهادهای زیرمجموعه این سازمان را پیدا می‌کنند.به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، «شورای اقتصادی و اجتماعی» سازمان ملل متحد که پنجاه و چهار عضو دارد، با درخواست روز سه‌ شنبه کمیته حقوق بشر آمریکا در زمینه مستندسازی وضعیت حقوق بشر ایران و کره شمالی موافقت کرد.پیشتر و در ماه فوریه، کمیته نوزده عضوی مردم نهاد سازمان ملل، با پذیرش فعالیت این 2 سازمان مخالفت کرد اما با پیگیری آمریکا و کانادا و به جریان انداختن این موضوع در شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل ، این مسئله رفع شد. «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در واکنش به این مسئله آن را «پیروزی حقوق بشر» نامید. وی مدعی شد که کمیته اعتبار بخشی مردم نهاد سازمان ملل از سوی «ناقضان حقوق بشر» که اعتبار این نهاد را در زمینه حقوق بشر از بین می‌برند، اشغال شده است.

پیام تشکر وزیر اطلاعات از رهبر معظم انقلاب


خبرگزاری فارس: پیام تشکر وزیر اطلاعات از رهبر معظم انقلاب

حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در پیامی خطاب به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت: دیدار و میثاق مجدد فرزندان مستطاب‌عالی در وزارت اطلاعات دگرباره نور امید را در بین فرزندانتان چندین برابر کرد و با تابش ناب آن خورشید پرفروغ اشک شوق بر دیده جمع مشتاقان و خیل سربازان گمنام امام زمان (عج) نشست.خداوند بزرگ را شاکریم که فرزندان شما که مدال مقدس سربازی گمنام امام زمان (عج) از امام بزرگوارمان دریافت نمودند و بارها و بارها مورد تفقد و عنایت حضرت مستطاب‌عالی قرار گرفته و دعای خیرتان بدرقه راه‌شان بوده و می‌باشد. امروز نیز جناب‌عالی آن را سرباز گمنام به معنی واقعی کلمه و مصداق مؤمنین ذکر شده در آیه مبارکه قرآن کریم معرفی کردید که هم باعث افتخار و خوشحالی ما می‌باشد و هم بار مسئولیت را بر ما افزون می‌نماید.این جانب به عنوان کوچکترین سرباز این پایگاه و به نمایندگی از سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد ضمن ساییدن جبهه شکر به درگاه حضرت احدیت با تمام وجود از حضرت مستطاب‌عالی به خاطر عنایت ویژه به جمع سربازان‌تان و اجازه حضور و دیدار صمیمانه با حضرت‌عالی تشکر و قدردانی می‌نمایم و متواضعانه از درگاه حضرت احدیت توفیقات روزافزون و طول عمر با عزت و با برکت برای آن رهبر فرزانه مسئلت می‌نمایم.

یورو جایگزین دلار در تکالیف ارزی شد


http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1394/06/01/13940601000776_PhotoA.jpg

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور،هیأت وزیران در جلسه امروز (چهارشنبه 29 فروردین) خود به ریاست حسن روحانی رئیس جمهور، کلیه وزارتخانه ها، سازمان‌ها و شرکت های دولتی را مؤظف کرد ارز یورو را به عنوان ارز مبنای گزارشگری و انتشار آمار، اطلاعات و داده های مالی خود مورد استفاده قرار دهند.همچنین بانک مرکزی مؤظف شد از تاریخ ابلاغ این مصوبه، نرخ برابری ریال در مقابل یورو را به صورت مستمر اعلام و مدیریت نماید.در ادامه جلسه، تعدادی از پیشنهادهای دستگاه‌های اجرایی پس از بحث و بررسی به تصویب هیأت وزیران رسید.


به توافق با اروپا درباره برجام امیدواریم


خبرگزاری فارس: به توافق با اروپا درباره برجام امیدواریم/مقابله با نفوذ ایران، مهمترین هدفمان در سوریه است

کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه در جلسه‌ای با عنوان «سیاست ایالات متحده در قبال خاورمیانه‌ای ناآرام»، وضعیت کنونی غرب آسیا، از جمله موضع آمریکا در قبال ایران را مورد بررسی قرار داد.«دیوید سترفیلد» دستیار موقت وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک و «وس میچل» دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور اروپا و اوراسیا به نمایندگی از دولت «دونالد ترامپ» در این جلسه حضور داشتند و درباره سیاست‌های وی در قبال منطقه غرب آسیا صحبت کردند.


ظرف یک هفته هرگونه فعالیت و اراِئه خدمات از طریق پیام‌رسان‌های اجتماعی داخلی انجام گیرد


خبرگزاری فارس: ظرف یک هفته هرگونه فعالیت و اراِئه خدمات از طریق پیام‌رسان‌های اجتماعی داخلی انجام گیرد

دولت در بخشنامه‌ای دستگاه‌های دولتی، قوای سه گانه و نهادهای عمومی غیر دولتی را موظف کرد که ظرف یک هفته از تاریخ ابلاغ این بخشنامه، هرگونه فعالیت و ارایه خدمات خود را از طریق پیام‌رسان‌های اجتماعی داخلی انجام دهند و بسترهای لازم در این زمینه را فراهم کنند. این بخشنامه خطاب به «کلیه نهادهای قوای مجریه، مقننه و قضائیه، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، موسسات دولتی شرکت‌های دولتی، استانداری‌ها، نهادهای عمومی غیردولتی و کلیه دستگاه‌هایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر و یا تصریح نام است» به امضای اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری رسیده است. این بخشنامه تاکید دارد که چنین اقدامی به منظور حمایت از پیام‌رسان‌های اجتماعی داخلی و ایجاد مزیت رقابتی صادر شده است.