منتظران ظهور
منتظران ظهور

منتظران ظهور

عمومی

چه کسی از حملات به بنادر عربستان و نفتکش‌ها سود می‌برد؟

یک کارشناس یمنی گفت: رژیم صهیونیستی اولین طرفی است که از حوادث امنیتی در منطقه از جمله حملات به نفت‌کش‌ها یا بنادر سعودی در دریای سرخ نفع می‌برد.

عبدالسلام جحاف  گفت: "پشت حملاتی که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن درباره آن‌ها بیانیه صادر نکرده است، طرف‌هایی قرار دارند که در راستای اهداف رژیم صهیونیستی اقدام می‌کنند. "

حجاف تأکید کرد: "بعید نیست که امارات و سعودی پشت حملات دریایی باشند تا برای جلب کمک دولت جدید آمریکا مظلوم‌نمایی کنند و بگویند که در خطر هستند. "

وی افزود کسانی که با امنیت یمن بازی می‌کنند خودشان را در خطر می‌اندازند.

از سوی دیگر، "محمد الخالد" کارشناس استراتژی تأکید کرد، نیرو‌های یمنی به قوانین دریانوردی احترام می‌گذارند و نمی‌خواهند که امنیت ناوبری را به خطر بیندازند. "

وقتی گرگ آسمان به صغیر و کبیر ارتش بعث رحم نمی‌کند

دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان در آن دوران باعث شد تا همواره از این دوره و مقطع به عنوان مقطعی درخشان در تاریخ کشورمان و انقلاب اسلامی یاد شود. این دوره و شهدایی که در آن برای دفاع از وطن به جنگ دشمنان رفتند همانند ستارگان درخشانی هستند که نور آن‌ها هیچ گاه خاموش نخواهد شد و یادشان تا ابد در دل‌ها باقی خواهد ماند. البته برخی دیگر از رزمندگان دفاع مقدس بودند که در طول جنگ تحمیلی به فیض شهادت نائل شدند و در سال های پس از جنگ تحمیلی بر اثر جراحات وارده دعوت حق را لبیک گفتند.

علی اشرف بهرامی پناه  ادامه مطلب ...