منتظران ظهور
منتظران ظهور

منتظران ظهور

عمومی

آخرین اخبار از الحاق ناوشکن دنا و طلائیه به نیروی دریایی ارتش

امیر دریادار دوم مهندس عباس فاضل‌نیا فرمانده کارخانجات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران : با اشاره به ویژگی‌های ناوچه‌های توپ‌دار اظهار کرد: ناوچه های کلاس کمان تا قبل از پیروزی انقلاب باید از دور خارج می‌شد، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی به سراغ بومی سازی این ناوچه‌ها رفتیم. ابتدا چهار فروند در ناوگان شمال ساخته شد و سپس هم کار ساخت این ناوچه ها در ناوگان جنوب آغاز شد. 

بیشتر بخوانید:آخرین اخبار از الحاق ناوشکن دنا و طلائیه به نیروی دریایی ارتش( ادامه مطلب ... 


دستگیری یک تیم تروریستی ۴ نفره در زاهدان

دستگیری یک تیم تروریستی ۴ نفره در زاهدان

  روابط عمومی اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان روز پنجشنبه به نقل از مدیر کل این اداره اعلام کرد: اعضای یک تیم تروریستی که مرتکب چندین فقره عملیات خرابکارانه شده بودند با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شدند.

او بیان کرد: از این تیم تروریستی مقادیر قابل توجهی مواد منفجره و ابزار ساخت محموله‌های انفجاری کشف شد.

مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان ادامه داد: با دستگیری این چهار تروریست به حول و قوه الهی و عنایت ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) از اقدام تروریستی آنان در مجامع عمومی و مذهبی در ماه مبارک رمضان پیشگیری به عمل آمد.


شکارچی ارتشی تانک‌های بعثی چه کسی بود؟

شکارچی ارتشی تانک‌های بعثی چه کسی بود؟

  یکی از دعاهایم هنگام شکار تانک این بود: «خدایا حالا که این تانک‌ها را منهدم می‌کنم اگر کسی بی‌گناه داخل تانک است سببی ساز که به دست ما کشته نشود»

هرسال به مناسبت‌های مختلف مانند روز ارتش یا هفته دفاع مقدس بخشی از ایثارگری‌ها و فداکاری‌های رزمندگان ارتش برای ملت ایران بازگو شده است. در میان این روایت‌ها، برخی از رویداد‌ها چیزی شبیه افسانه و رکوردشکنی در طول تاریخ جنگ‌ها به حساب می‌آید.

یکی از اسامی ماندگار در دوران دفاع مقدس «سرهنگ جانباز ارتشی رفیع غفاری» است؛ رزمنده‌ای که مایه مباهات و افتخار نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است. او در طول هشت سال دفاع مقدس، علی‌رغم چند بار مجروح شدن، توانست یک‌تنه و جسورانه «۱۴۲ تانک» و «۵۱ نفربر زرهی» دشمن بعثی را منهدم کند.