منتظران ظهور
منتظران ظهور

منتظران ظهور

عمومی

آمادگی کامل ارتش و سپاه برای دفاع از حریم هوایی کشور در رزمایش ولایت

دریادار دوم سید محمود موسوی سخنگوی رزمایش مشترک پدافند هوایی ولایت۹۷ با اشاره به ویژگی‌های این رزمایش اظهار کرد:

وحدت، همدلی، هماهنگی و تعامل مثال زدنی بین یگان‌های پدافند هوایی ارتش و نیروی هوافضای سپاه از مهمترین ویژگی و دستاورد این رزمایش بود که کار و محصول مشترک به مراتب بهتری خواهد داشت.
وی افزود: رزمایش مشترک پدافند هوایی ولایت۹۷ فرصت مناسب و خوبی برای ارزیابی طرح‌های عملیاتی پدافند هوایی در قالب شبکه یکپارچه بود که احیاناً اگر نقاط ضعفی هم وجود دارد آن را استخراج کرده و بر روی آن کار کنیم.

آمادگی کامل ارتش و سپاه برای دفاع از حریم هوایی کشورر

هماهنگی ارتش و سپاه پاسداران نماد اقتدار ملی است

هماهنگی ارتش و سپاه پاسداران نماد اقتدار ملی استامیر علیرضا صباحی فرد فرمانده قرار گاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) امروز سه‌شنبه ۱۵ آبان ماه  در حاشیه برگزاری رزمایش مشترک پدافندی ولایت ۹۷ گفت:

از نقاط بارز این رزمایش محوریت شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور در ایجاد هماهنگی همه ارکان دفاع هوایی کشور است که باعث می‌شود بتوانیم از همه ظرفیت‌های نیروهای مسلح برای پدافند بهره‌برداری کنیم.

وی در ادامه افزود: یکی دیگر از مشخصه‌های این رزمایش استفاده از تجهیزات بومی موشکی، توپخانه ای، راداری، شنود الکترونیکی و سیگنالی و سامانه‌های ارتباطی نوین است

که در بخش سامانه‌های موشکی، سامانه تلاش قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) عملکرد مناسبی داشت و سامانه موشکی مرصاد متحرک این قرارگاه هم با استفاده از موشک‌های جدید با موفقیت ماموریت انهدام اهداف را انجام داد.

بیشتر بخوانید:هماهنگی ارتش و سپاه پاسداران نماد اقتدار ملی استر

سه‌ شرط برای بیمه رایگان خدمت سربازی

سه‌ شرط برای بیمه رایگان خدمت سربازی

 کسانی که می‌خواهند طول مدت خدمت سربازی‌شان به‌صورت رایگان به‌عنوان سابقه بیمه‌پردازی نزد سازمان تأمین اجتماعی محاسبه شود، نیازمند داشتن سه شرط اساسی هستند. این سه شرط عبارتند از اینکه؛

1.داوطلبان باید قبل از ورود به خدمت سربازی سابقه‌بیمه پردازی داشته باشند.

2.پیش از هفتم مرداد سال 1385 خدمت سربازی‌ شان به پایان رسیده باشد.

3. پس از پایان سربازی نیز بیمه‌پرداز سازمان بیمه تأمین اجتماعی بوده‌ باشند.

براساس استفساریه ماده 95 قانون تامین اجتماعی که از سوی مجلس تصویب شده است، این سه شرط برای افرادی که متقاضی استفاده از سابقه بیمه رایگان دوران خدمت سربازی هستند، الزامی است و نبود هر یک از این سه شرط امکان برخورداری افراد از این نوع سابقه بیمه‌پردازی را ناممکن خواهد کرد.

انتهای پیام/

۲ رکورد و ۳ مدال طلای جهان برای سهراب مرادی!

سهراب مرادی طلای یکضرب را با رکوردشکنی بدست آورد مسابقات وزنه برداری جهان در عشق آباد ترکمنستان در حال برگزاری  است.

طلای یکضرب با طعم رکوردشکنی

سهراب مرادی وزنه بردار کشورمان در این مسابقات در دسته‌ ۹۶ کیلوگرم در اولین حرکت یکضرب وزنه ۱۸۱ کیلوگرم را مهار کرد.

سپس در دومین حرکت یکضرب موفق به مهار وزنه ۱۸۶ کیلوگرم نشد تا در سومین حرکت یکضرب وزنه ۱۸۶ کیلوگرم را مهار کند و رکورد دنیا را به نام خود به ثبت برساند.

سهراب، طلای دوضرب را هم با رکوردشکنی بدست آورد

سهراب مرادی وزنه بردار کشورمان در دسته‌ی ۹۶ کیلوگرم در اولین حرکت دوضرب وزنه ۲۲۳ کیلوگرم را مهار کرد سپس در دومین حرکت دوضرب موفق به مهار وزنه ۲۳۰ کیلوگرم شد تا رکورد دوضرب جهان هم به نام خود ثبت کند در سومین حرکت دوضرب موفق به مهار وزنه ۲۳۷ کیلوگرم نشد.

سهراب مرادی با مهار وزنه ۱۸۶ کیلوگرم در حرکت یکضرب، ۲۳۰ کیلوگرم در حرکت دوضرب و مجموع ۴۱۶ کیلوگرم به سه مدال طلا دسته ۹۶ کیلوگرم دست یافت.

سهراب مرادی رکورد جهان را شکست

مشخصات جنگنده صددرصد داخلی کوثر + تصاویر

جنگنده کوثر از دو نظر بسیار با اهمیت است. اهمیت اول آن از بعد نظامی بوده، زیرا این جنگنده شباهت بسیار زیادی به جنگنده اف ۵ آمریکا دارد. تا جایی که بسیاری از افراد این شایعه را مطرح کردند که جنگنده کوثر همان اف ۵ آمریکایی بوده و  نسبت به نسخه اصلی تنها تغییرات کوچکی در آن ایجاد شده است.

کوثر؛ راهی که آمدیم. از ناباوری توانمندی ایرانی تا تحریم‌های همه جانبه

 

بیشتر بخوانید:مشخصات جنگنده صددرصد داخلی کوثر + تصاویر

, بیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم, ارتش_مردمی_انقلابی_مقتدر