منتظران ظهور
منتظران ظهور

منتظران ظهور

عمومی

امنیت امروز ما به برکت خون شهداست


فرمانده نیروی زمینی ارتش که به همراه رئیس اداره عقیدتی سیاسی و جمعی از فرماندهان این نیرو در معراج شهدا حضور یافته بود، ضمن قرائت فاتحه برای غواصان شهید و تجدید میثاق با آنان، طی سخنانی گفت: اگر امروز مرزهای کشور ما امن است و دشمن جرئت نزدیک شدن به آن را ندارد، به برکت خون شهداست.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش که به همراه رئیس اداره عقیدتی سیاسی و جمعی از فرماندهان این نیرو در معراج شهدا حضور یافته بود، ضمن قرائت فاتحه برای غواصان شهید و تجدید میثاق با آنان، طی سخنانی گفت: اگر امروز مرزهای کشور ما امن است و دشمن جرئت نزدیک شدن به آن را ندارد، به برکت خون شهداست.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش، در جمع فرماندهان و کارکنان نزاجا و اعضای شورای شهر تهران که پیش از ظهر امروز برای ادای احترام به مقام والای 175 شهید غواص و 95 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در معراج شهدا حضور یافته بود، اظهار داشت: دشمن بعثی پس از آن که عملیات کربلای 4 را با ناکامی مواجه کرد، فکر می کرد همه چیز تمام شده است، اما با رشادت سربازان ولایتمدار در عملیات‌های کربلای 5 و والفجر 8 پاسخ مناسب را دریافت کرد.

وی در ادامه شهدا را مظهر اقتدار انقلاب اسلامی دانست و افزود: اگر امروز مرزهای کشور ما امن است و دشمن جرئت نزدیک شدن به آن را ندارد به برکت خون شهداست.

سرتیپ پوردستان در ادامه با اشاره به سالروز شهادت دکتر چمران گفت: این شهید یکی از شهدای شاخص جنگ تحمیلی است که به‌واسطه مجاهدت در راه خدا به چنان عظمت روحی دست یافته بود که جسمش قدرت تحمل درخواست‌های عرفانی و روحانی‌اش را نداشت و  همانطور که می‌بینیم وی در یکی از دست‌نوشته‌هایش از اعضا و جوارح خود به خاطر مجاهدت‌هایی که در راه خدا کرده است، تشکر می‌کند و آنها را تسکین و به آنها مژده می‌دهد که به زودی به آرامش ابدی خواهند رسید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان تأکید کرد: وجود مؤلفه‌هایی همچون رهبری هوشمند، ملت ولایت‌مدار و نیروهای مسلح پا در رکاب باعث شده تا ایران اسلامی در اوج اقتدار، آمادگی و امنیت قرار گیرد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.