منتظران ظهور
منتظران ظهور

منتظران ظهور

عمومی

شهید صیاد شیرازی اسوه اخلاص، شکیبایی و ایمان واقعی بود

http://www.aja.ir/portal/Picture/

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر قزوین در مراسم هفدهمین سالگرد شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی گفت: شهید صیاد شیرازی اسوه اخلاص ، شکیبایی و ایمان واقعی بود که خود را با احکام دینی مطابقت داد و در مسیر ترویج شعائر دینی گام برداشت.   

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر قزوین در مراسم هفدهمین سالگرد شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی گفت: شهید صیاد شیرازی اسوه اخلاص ، شکیبایی و ایمان واقعی بود که خود را با احکام دینی مطابقت داد و در مسیر ترویج شعائر دینی گام برداشت.  نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر قزوین در مراسم هفدهمین سالگرد شهادت امیر سرافراز ارتش  اسلام شهید سپهبد صیاد شیرازی که با حضور مسئولان لشکری و کشوری، همرزمان شهید و امت شهیدپرور قزوین در مسجد آقا سید علی این شهر برگزار شد گفت:  شهید صیاد شیرازی اسوه اخلاص ، شکیبایی و ایمان واقعی بود که خود را با احکام دینی مطابقت داد و در مسیر ترویج شعائر دینی گام برداشت.

آیت الله عبدالکریم عابدینی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم تشریح کرد: شهدا شایسته ملاقات با خدا بودند و از سوی خداوند برگزیده شدند و چون با پروردگار معامله کردند رستگار شدند.

وی افزود: با گذشت عمر خود باید نگاهی به اعمال خود داشته باشیم که در این معامله دنیایی چه دادیم و چه گرفتیم و آیا از زیانکارانیم یا رستگاران و کسانی که از دنیا و لذت های آن دوری کرده و در مسیر آخرت گام بردارند به سعادت می رسند.

 نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین تصریح کرد: کسانی که همه فرصت ها، امکانات، عقل و فکر و اموال خود را فقط برای امور دنیایی به کار می گیرند در زمره خسارت دیدگان هستند و کسانی که در دوران عمر خود با ایمان و عمل صالح در مسیر تقوی و ایمان و نزدیکی به خداوند گام بردارند به نیکبختی می رسند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.