منتظران ظهور
منتظران ظهور

منتظران ظهور

عمومی

راهبرد ما نابودی گروهک‌های تروریستی قبل از نزدیک شدن به مرزها است

http://www.aja.ir/portal/Picture/

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تأکید بر اینکه اشراف خوبی روی گروهک‌ها داریم، تصریح‌کرد:‌ راهبرد ما این است که گروهک‌ها قبل از نزدیک شدن به مرزها باید نابود شوند.   

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تأکید بر اینکه اشراف خوبی روی گروهک‌ها داریم، تصریح‌کرد:‌ راهبرد ما این است که گروهک‌ها قبل از نزدیک شدن به مرزها باید نابود شوند.  امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی سیاسی جمعه امروز تهران ضمن گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و به ویژه شهدای نیروی زمینی گفت: ملت بزرگ و متدین و ولایتمدار ایران پیام سیدالشهدا یعنی دفاع از اسلام را با سلول های خود درک کرده و همیشه در خدمت اسلام و اهل بیت هستند.

 

وی ادامه داد: ایرانیان از وقتی که اسلام را شناختند دل به آن بسته و می‌توان گفت که این ملت از همان آغاز مدافع حرم اهل بیت بودند و پیامبر نیز که سلمان فارسی را از خود خطاب کرده‌اند می‌دانستند که قوم سلمان هیچ گاه به ولایت پشت نمی‌کنند.

 

سرتیپ پوردستان با اشاره به همراهی ملت ایران با امام راحل در زمان پیروزی انقلاب گفت: همین روحیه ولایتمداری بود که باعث شد زمانی که یکی از فرزندان سید الشهدا فریاد هل من ناصر ینصرنی سر داد بدنه متدین ارتش، ژنرال‌ها را رها کرده و به سمت امام رفتند و به عنوان بازوی مسلح نظام نوپای جمهوری اسلامی خدمت کردند.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش دشمنی‌های استکبار با نظام جمهوری اسلامی در ابتدای انقلاب و در ادامه آن را یادآور شد و افزود: استکبار به سرکردگی امریکا از کاشت نهال انقلاب اسلامی در ایران ناراضی بودند و از ابتدای انقلاب رفتار این حکومت علیه نظام جمهوری اسلامی ایران حرکتی براندازانه بوده است.

 

امیر سرتیپ پوردستان با اشاره به تحریم‌های اقتصادی و سیاسی اعمال شده از سوی امریکا در ابتدای انقلاب علیه ایران اظهار داشت: بلافاصله پس از انقلاب اسلامی امریکا همه درهای اقتصادی بر روی ایران را بست و سیاست منزوی سازی ایران را در پیش گرفت و در گام نهایی نیز تصمیم گرفت نظام جمهوری اسلامی را خلع سلاح کند.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به شعار انحلال ارتش در ابتدای انقلاب گفت: برخی شعار انحلال ارتش را سردادند و آنقدر این شعار را تکرار کردند که برخی مسئولان ناآگاه نیز با آنان همراه شدند.

 

وی تصریح کرد: همین کسانی‌که امروز می‌گویند ما به موشک نیاز نداریم آن زمان نیز می‌گفتند ما به ارتش، جنگنده‌های F14 ، تانک و زیردریایی نیازی نداریم ولی مقام معظم رهبری(حفظه الله) و برخی مسئولان دلسوز این توطئه را شناسایی کردند و مراتب در اقدامی هوشمندانه به اطلاع امام(ره) رسید. امام(ره) نیز در یک تصمیم گیری قاطعانه روز 29 فروردین را روز ارتش نامیدند و در واقع به ارتش هویت دادند و آن‌را به ملت پیوند زدند و ارتش نیز تلاش کرد به مسئولیت سنگینی که برعهده دارد با جدیت عمل کند.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به خدمات ارتش جمهوری اسلامی در ابتدای انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: اولین کار ارتش در ابتدای انقلاب کمک به تشکیل سپاه بود؛ زمانی که فرمان امام مبنی بر تشکل سپاه صادر شد یکی از افسران نیروی زمینی ارتش یعنی شهید کلاهدوز به عنوان قائم مقام سپاه مشغول به خدمت شد.

 

وی ادامه داد: در آن زمان شهید نامجو جوانان انقلابی را در ارتش شناسایی و به شهید کلاهدوز معرفی می‌کردند تا در نواحی مختلف به کار گرفته شوند و به صورت متقابل نیز شهید کلاهدوز جوانان متعهد را به شهید نامجو معرفی می‌کردند تا در دانشگاه افسری امام علی (ع) مشغول به تحصیل شوند.

  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.