منتظران ظهور
منتظران ظهور

منتظران ظهور

عمومی

اتمام طرح‌های عملیاتی آزادسازی کرانه راست موصل


خبرگزاری فارس: اتمام طرح‌های عملیاتی آزادسازی کرانه راست موصل/ تکذیب حمله داعش به کرانه چپ

یکی از فرماندهان نهاد مبارزه با تروریسم عراق از اتمام نقشه‌های عملیاتی برای آزادسازی کرانه راست شهر موصل از سیطره خبر داد. 

یکی از فرماندهان نهاد مبارزه با تروریسم عراق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد، از پایان نقشه‌های عملیاتی مربوط به آزادسازی کرانه راست شهر موصل از سیطره داعش خبر داد.

این درحالی است که نیروهای عراقی همچنان درحال انتقال از کرانه چپ رودخانه دجله به کرانه راست هستند و به گفته این فرمانده عراقی به زودی شاهد اعلام ساعت صفر خواهیم بود.

الساعدی تصریح کرد: دفاع و حمایت از غیر نظامیان و چگونگی خارج کردن آنها از مناطق درگیری به مناطق امن، مهم‌ترین بخش نقشه‌های عملیاتی جدید ریخته شده است.

این فرمانده میدانی عراقی ادامه داد: انتقال نیروهای نظامی و امنیتی عراقی از کرانه چپ به کرانه راست رودخانه دجله، پس از احداث پل‌های جدید توسط یگان‌های مهندسی نظامی روی دجله امکان پذیر و موجب تسریع روند انتقال شد.

الساعدی درباره اخبار انتشار یافته درباره حملات داعش به مواضع نیروهای عراقی در کرانه چپ موصل گفت: این قسمت از موصل کاملا در کنترل است و امنیت در مناطق مختلف آن برقرار و تثبیت شده، به‌گونه‌ای که هر روز شاهد بازگشت گروهی از اهالی مناطق مختلف آن هستیم.

وی این خبرها را رد کرد و گفت: انتشار این خبرها با هدف تحریف نگاه جامعه بین المللی به شکست‌های داعش صورت می‌گیرد.  


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.