منتظران ظهور
منتظران ظهور

منتظران ظهور

عمومی

شهادت سردار سلیمانی موجب انسجام بیشتر جبهه مقاومت می‌شود


شهادت سردار سلیمانی موجب انسجام بیشتر جبهه مقاومت می‌شود  امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز جمعه در ارتباط تلفنی با شبکه خبر با موضوع شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: برابر وعده‌های خداوند بزرگ شهادت‌ها موجب تقویت و بالندگی جبهه مقاومت خواهد شد.

او افزود: رژیم تروریستی آمریکا با اقدام اخیر خود کار زشتی کرده و حقانیت جبهه مقاومت را بیش از پیش در دنیا ثابت کرد ضمن اینکه واقعیت چهره کریه آن‌ها نیز به همه جهانیان نشان داده شد.  فرمانده کل ارتش تصریح کرد: با شهادت حاج قاسم سلیمانی آمریکایی‌ها متضرر شده و جبهه مقاومت با بالندگی بیشتر پیش خواهد رفت. قطعا شهادت حاج قاسم سلیمانی باعث سرنگونی رژیم تروریستی و ترویست پروران در دنیا خواهد شد.

او ادامه داد: روحیه اخلاق و ایثار سردار حاج قاسم سلیمانی اینگونه بود که وی کار را فقط برای خدا، کلمه حق و در مسیر نورانی ولایت انجام می‌دهد ضمن اینکه قدرت اشراف و تصمیم‌گیری بیشتری نسبت به دیگران داشت.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد:‌ در سال‌های اخیر که سردار سلیمانی در جبهه مقاومت ماموریت‌های خود را انجام می‌داد در تمامی عرصه‌ها اشراف و مدیریت برخواسته از خلوص نیت ویژه‌ای داشته و گام برداشته هم در مسیر ولایت بود که باعث چیدن میوه‌های زیادی برای جبهه مقاومت شد.


موسوی گفت: در تاریخ معاصر سردار حاج قاسم سلیمانی وضعیت را در دل‌های مردم منطقه ایجاد کردند چرا که مردم این منطقه با تمام وجود از خوی استکباری و ظلم‌ستیز دولت‌های تروریست و تروریست‌های دست پرورده آن‌ها که ناامنی را ایجاد کرده بودند به سمتی مشخص برد چرا که مردم منطقه عرصه را بر خود تنگ دیده بودند و حاج قاسم سلیمانی توانست در برابر جبهه باطل، جبهه حق را تشکیل دهد.

او افزود: شهید سردار سلیمانی براساس آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دل‌های به تنگ آمده و به سطوح آمده از استکبار در منطقه را جمع کرده و جبهه حقی را در برابر استکبار ایجاد کرد.

فرمانده کل ارتش در پایان گفت: به حول و قوه الهی قطعاً شهادت سردار سلیمانی موجب انسجام بیشتر جبهه مقاومت شده و همچنین موجب اقدامات جبهه حق علیه استکبار و جبهه باطل خواهد شد.

انتهای پیام/


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.